2.17.2017

Winter Formal


Doobeda som sa presťahovala do mojej druhej host-rodiny. Nerada to priznávam, no lúčenie s prvou host-rodinou sa bez sĺz neobišlo. V stredu ma zobrali na rozlúčkovú večeru do výbornej thajskej reštaurácie. Moja druhá host-rodina pozostáva iba zo starších dôchodcov, keďže ich deti sú už dospelé a nebývajú doma. Už majú pre mňa pre mňa prichystaný aj nejaký program, tak sa veľmi teším. Na konci februára pôjdeme do Seattlu, cez jarné prázdniny do divadla v Ashlande a naplánovali aj muzikál v Eugene. Večer sa konal Winter Formal na našej škole (niečo ako diskotéka), Pete a Laurie(hostrodičia) uvarili večeru pre mňa a moje kamošky. Urobili sme si make-up, nachystali sa a išli sme na ples. Nie nehrala sa žiadna vážna hudba, no zato všetci boli vyobliekaní, dievčatá mali šaty a chlapci košele. Mne sa to veľmi páčilo, keďže rada tancujem a rada sa pekne obliekam.






In the morning I moved to my second host-family. It was hard to say goodbye to my first host-family, we spend 5 months together after all. On Wednesday they took me to a nice goodbye dinner to a Thai restaurant. My second host-family is just an older couple, their kids are grown-ups and don’t live at home anymore. They have already planned some fun things for me. At the end of February we’ll go to Seattle, during the spring break to Ashland and we will also see a musical in Eugene. In the evening there was Winter Formal (a school dance). Pete and Laurie (my new hostparents) cooked dinner for my friends and me. We have done our make-up here and got ready for the dance. I really liked the dance, because everyone was dresssed nice and everybody was dancing.


No comments:

Post a Comment